maandag 2 maart 2015

Paul Schnabel bezoekt Schouwen-Duiveland

D66’er Paul Schnabel brengt op 3 maart een werkbezoek aan Zierikzee. Vanaf 18.15 uur is hij in Galerie Krans (Oude Nieuwlandseweg 9, Ouwerkerk) voor een afsluiting van een dag vol werkbezoeken. Tijdens deze afsluiting zal Ton Veraart, lijsttrekker namens D66 Zeeland, stilstaan bij het belang van economische groei in Zeeland en het belang voor het sociaal domein.

Paul Schnabel is socioloog en was van 1998 tot 2013 directeur van het Sociaal en Cultureel Planbureau (SCP). Voor D66 is hij kandidaat voor de Eerste Kamer. Schnabel is geen onbekende in de Provincie. Hij werkte mee aan de toekomstvisie Tijd van de toekomst voor de gemeente Schouwen Duiveland.
De bijeenkomst in Galerie Krans is de afsluiting van een tweetal werkbezoeken. Een delegatie van D66 bezoekt De Zuidhoek in Zierikzee en aansluitend thuiszorgorganisatie Allerzorg.

Lijsttrekker Ton Veraart is vereerd met zijn bezoek: “D66 heeft aandacht voor de ontwikkelingen in de zorg en bij de veranderende rol van sociale werkinstellingen. Economische groei in Zeeland draagt bij aan het voortbestaan van deze instellingen en het behoud van banen. Daarom is duurzame economische groei een speerpunt in onze campagne. Hoewel D66 als onderwijspartij geassocieerd wordt met hoger opgeleiden, heeft D66 wel degelijk oog voor de andere kant van de arbeidsmarkt en met de kwetsbare groepen in de samenleving. De komst van Paul Schnabel laat dit zien.”

De pers en kiezers zijn uitgenodigd om bij de afsluiting in Galerie Krans aanwezig te zijn. Voor meer informatie kan contact opgenomen worden met: Jeanka Weijens, campagnecoördinator (tel: 06-22210047)