Kandidaatstelling afdelingsbestuur

Nu we een nieuwe afdeling gaan opzetten, moet er ook een nieuw bestuur gekozen worden. De kandidaatstelling voor dit nieuwe bestuur staat open tot en met donderdag 27 augustus 12:00 uur. Op zondag 30 augustus wordt de oprichtingsvergadering georganiseerd. Bij de start van de vergadering kunnen de kandidaten zich presenteren, daarna volgt de verkiezing van het nieuwe afdelingsbestuur.

Direct na de oprichtings-AAV, wordt de kandidaatstelling voor het regiobestuur geopend. Tijdens de eerstvolgende ARV op 10 oktober wordt het nieuwe regiobestuur gekozen.

Je kunt je nu kandideren voor de volgende functies voor het nieuwe afdelingsbestuur:

Klik op elk van de functies om de functiebeschrijving te lezen.

Je kunt je kandideren door het invullen en versturen van onderstaand formulier. Bij de oprichtingsvergadering wordt het nieuwe bestuur gekozen. Bij meerdere kandidaten voor een functie wordt er gestemd op de kandidaat van voorkeur. Wanneer één kandidaat zich heeft gemeld voor een functie, kan VOOR of TEGEN gestemd worden.

Kandidaatstelling bestuur afdeling Zeeland

Met dit formulier stel je je kandidaat voor een van de functies in het afdelingsbestuur van de op te richten afdeling Zeeland.
  • Je kunt je lidnummer terugvinden in MijnD66 bij Mijn Profiel.
    Voor welke functie wil je jezelf kandideren?
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Laatst gewijzigd op 18 juli 2020